mandag 21. februar 2011

Mølen igjen!

Endelig er det nye kameraet i hus etter at min gode gamle canon 40d tok kvelden. Jeg falt til slutt på 7d, et kamera jeg har ønsket meg lenge.
De første bildene ble tatt på Mølen i forrige uke.
Lørdag ettermiddag dro jeg og Rune Olsen for å få med oss solnedgangen der ute. Og solnedgang ble det, i fantastisk vær, og usedvanlig vindstille til Mølen å være.


Vi var også så heldige og fikk se både havørn og sel på turen.
På bildet nedenfor står Rune å foreviger den flotte solnedgangen.
Runes bilder kan dere se ved å trykke her


Søndag morgen gikk turen tilbake igjen for å få oppleve soloppgangen. Denne gangen dro jeg sammen med Odd Lie og Håkon Skarsholt. Og det var like fint på Mølen nå som kvelden før. Selv om gradestokken viste 15 minusgrader, la det ingen demper på stemningen.