onsdag 1. januar 2014

Godt nytt år!!

Så var nok et år lagt bak oss. For min del har det ikke blitt mye turer i skog og mark i 2013. Men de få turene jeg har fått, har vært fine, med mange gode minner som jeg kan leve lenge på.

I romjula har det blitt et par turer i nærområdet i Vestfold. Og vi skal ikke dra langt utenfor byene for å finne vill og vakker natur. Og det er akkurat det jeg ønsker å fokusere på i året som kommer. Bruke mer av min fritid ute i naturen, og å bruke områdene jeg har i nærheten.
Bildene nedenfor er fra Mølen utenfor Larvik, der sjøen har vært urolig denne jula. Å ta bilder i slikt vær er ikke alltid det beste for utstyret, så her må man pakke utstyret godt inn.






Har også valgt å ta med noen bilder fra Napperød Naturreservat rett utenfor Sandefjord. Her har et lite skogsområde fått lov å stå urørt i mange år, noe som gir en god følelse av å vandre i gammalskauen omgitt av mosegrodde trær, sopp, spettefugler og andre ting som hører gammelskauen til.

 

 
 

 
 

 


 
 


 

Ønsker alle et godt nytt år!